Pályázatok
Sajtóközlemény
Az adós neve: Orbán-Elektric Kft.
A Forgóeszköz finanszírozás tartalmának rövid bemutatása:
Vállalkozásunk a megnyert hitelből árukészletet fog vásárolni, mellyel tovább tudjuk növelni eredményességünket.
A Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B azonosító jelű Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram
Sajtóközlemény
Európai uniós támogatásból valósult meg az orbán-elektric kereskedelmi és szolgáltató Kft. Vállalatirányítási rendszer fejlesztése
2021 / 10 / 15
Az Orbán-Elektric Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 2020 novemberében 3,87 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást nyert a Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretében a „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések felhő alapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című pályázati kiíráson. A 9,67 millió forintos összköltségvetésű projekt keretében vállalatirányítási rendszer kialakítása valósult meg a beruházás helyszínein.
A hajdúböszörményi cég egyéni vállalkozásként 1993-ban kezdte meg működését, villamossági és villanyszerelési anyagok kiskereskedelmével. 2002-ben alakult Kft.-vé, és a kiskereskedelem mellett nagykereskedelemmel bővítették tevékenységüket. Ezzel párhuzamosan villanyszerelési szolgáltatást is végeznek, melynek keretén belül lakások, irodaépületek, ipari létesítmények villamoshálózatát építik ki, valamint villanymotor tekercseléssel is foglalkoznak.
Az Orbán Elektric Kft. székhelyén és két telephelyén RS3 Kereskedelmi és Raktárkezelő vállalatirányítási rendszer bevezetése történt meg. Kialakításra került nyolc modul: a Vállalati CRM, értékesítési terület, Gyártási terület, Kontrolling és döntéstámogatás, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület, Internetes értékesítés (Vállalati webáruház), Elektronikus iratkezelési rendszer bevezetése és Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás modulja. Ezen modulok szoftverigénye 20 db RS3 Ügyviteli Rendszer V3.5 licenc, 1 db Nagykereskedelmi Webáruház modul, Shoprenter webáruházzal történő automatikus szinkronizálás licenc és 5 db RS3 PDA modul licenc volt.
A vállalatirányítási rendszer szoftvereihez szükséges hardvereszközök már a rendelkezésünkre álltak, így csupán 5 db MOTOROLA MC2180 adatgyűjtő beszerzése volt szükséges.
A vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez szükséges szoftverek és eszközök segítségével hosszútávra biztosítható a hatékony és minőségi munkavégzés infotechnológiai háttere a cégünknél, valamint várhatóan kapacitásbővítést, árbevétel- és eredménynövekedést érhetünk el.
További információ kérhető:
Orbán Istvánné
4220 Hajdúböszörmény, Bethlen G. utca 35.
Tel.: 06 30 983 5158
E-mail: orban.konyveles@gmail.com