Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. Kérjük, engedélyezze a látogatáselemzést, hogy hatékonyabban tudjuk fejleszteni szolgáltatásunk, illetve engedélyezze az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését támogató („marketing”) sütiket is. Amennyiben a későbbiekben mégsem szeretne a http://www.vilagitascenter.hu weboldalunkról sütiket fogadni, akkor használhatja ezt az eszközt arra, hogy kikapcsolja a választott kategóriákat.
Tájékoztatjuk, hogy a választás eltárolásához egy cookie-t kell használnunk, hogy legközelebb is emlékezzünk, ha ebben a böngészőben nyitja meg weboldalunkat. Részletek a Cookie-k kezeléséről : Tájékoztató s "sütik" alkalmazásáról

Menü

ingyenes szállítás

60 000 Ft felett
ingyenes szállítás

Egy Márka Óriás Története

Egy Márka Óriás Története

 

Ha azt mondom, egy márka,egy brand, egy családi vállalkozásból elindult cég,már egy hatalmas multi cég.Legalább 4-5 nagy márkanév eszünkbe jut, és valószínűnek tartom, hogy közte lesz a Philips márka is. A cég maga nagyon sok oldalúan,és minden fogyasztói igényre odafigyelve gondolkodik.Mára multicég lévén, nem engedheti meg magának a silány minőséget, csakis minden igényt kielégítő termékeket forgalmazhatnak, adhatnak ki a kezünkből.Ez a miliő, ami eszünkbe jut a Philips szó hallatán, mind egy családi vállalkozásból nőtte ki magát.Példaértékű, ahogy feljebb és fejlebb mászott a ranglétrán, és újabb és újabb sikereket tudott/tud elérni ebben a szegmensben. Kicsit beleástam magam, a történetébe, mégis honnan-hová nőtte ki magát, egy kis történelem.Lenyűgöző.

 

A Kezdetek 1891-1915 

A cég 1891-ben indult, Eindhoven-ben Hollandiában, egy bizonyos Gerard Philips, és édesapja Frederick volt az alapítója.Kezdetben szén izzólámpákat, és egyéb elektrotechnikai eszközöket gyártottak.Az első gyárat mint múzeumot adoptálták. Az igazi multinacionális alapokat 1912-ben teremtették meg.Ebben az évben jelent meg az amszterdami tőzsdén is, forgalmazott részvényekkel.A cég,már  kezdéstől egy export orientált cég volt.Nagy beszállítója volt Oroszország,a Téli Palotát is a  Philiips világította ki anno.

 

Röntgen, Rádió felvétel  1915-1925 

1916-ban királyi elismerést kapott a 25. éves fennállására a cég. Ebben az időszakban kezdte meg fejlesztését, több termék skálából.Ilyen volt a röntgencső és a rádió felvétel. Ekkortájt indult meg az értékesítés egész Európába, és olyan országokban mint Kína,Ausztrália, és Brazilia.

 

Rádió,Televíziók,Elektromos Borotvák 1925-1940 

1927-ben elkezdte a cég a rádió gyártását, akkor volt a siker,hogy már az első 5 évében 1 millió darabot sikerült értékesíteniük.Ezzel a  Philips cég vált, a legnagyobb rádió gyártójává. 1933-ban orvosi röngten csövek berendezéséket értékesíteni az Egyesült Államokban.1938-ban bemutatta első televízióját, egy évvel később pedig, előrukkolt a férfiakra tekintettel egy első elektromos borotvával amivel úttőrönek számított akkoriban. 

 

Technológia áttörések sorozata 1940-1970 

Egymás követték a technológiai áttörések a Philips gyárnál.1949-ben a rosszindulatú tumorok kezelésének kutatása, mely áttörőnek számított az orvostudományban.1950-ben alakult meg a Philips Records.1963-ban bevezette a kompakt audió kazettát,és ezzel globális standand kazetta szabvánnyá vált. Ugyanebben az évben,  tömegesen vették a kazettékat, sokat javult a hangzás rendszere is, illetve a zene-hang rögzítésében pedig a bakelit lemezek váltak "divatikonná". 

 

Termék Innováció: Kép - hang - adat 1970-1980

A termék innováció nem lassított le,sőt, ezekben az években napirendi pontként szerepelt az energiahatékonyság , így a Philips is kivetett benne a részét. Piacra dobta az energiatakarékos lámpákat.Továbbá kulcsfontosságú volt a feldolgozás,tárolás,hang és adat továbbítása.Később követett az optikai távközlési rendszerek LASERVISION optikai rendszerek. 1972-ben mutatta a Philips az első otthoni videomagnót, aminek a teljes terjedelme, 30 illetve , 45 perces volt.Később a márka 1, illetve 2 órás videórögzítést kínált a fogyasztóknak . 

 

Mérföldkő - CD megjelenése 1980 - 1990

1982-1983-ben került piaci bevezésre a CD, amit közösen a Sony-val fejlesztettek ki. Ez egy új digitális formát képviselt , a digitális formában szállított tiszta hang nélküli háttérzaj.Sikeressének a kulcsa ,az azonnali gyártási jogok megvásárlása, és CD szabvány megtartása.A Philips a televízió gyártás pedig rekodokat döntögetett , több mint 100 millió gyártott tv 1984-ben. 

 

Messzemenő tervek, és nagy sikerek 1990-2000

Az 1990-as években rendkívül nagy sikerek ért el a Philips gyár.Jelentős változások következtek, megváltoztatta , egyszerűsítette szerkezetét,és csökkentette a területeket ahol addig működtek. Az egészségügyben elfogadott egy könyebben használható , emberközpontú termék kialakítását, amely az egészségügyben ad segíséget az orvosok és beteg számára egyaránt.A CD sikere után, jött a DVD lemez újból társulva a Philips a Sonyval.Ez az áttörő termékfejlesztés volt, a leggyorsabb növekvő  termék a kereskedelemben.

 

21. Század Tartós elkötelezettség és Innováció

2004-ben lecseréte szlogenjét : "Let make things better"=Tegyünk jobbá a dolgokat, a "Sense and Simplicity"=Értelem és Egyszerűség szlogenre. 2011-ben súlyos károkat szenvedett a Philips márka , hiszen majdnem 80 %-al esett vissza a nettó nyeresége, és közel 4500 embert bocsájtottak el, hogy lépést tudjanak tartani a költségcsökkentő programmal.2014-ben jelentették , hogy szétválasztják az egészégügyi , világítástechnikai, és a fogyasztói szegmenseket egymástól. Azóta Philips  visszanyerte vásárló erejét, és további sikeres éveket zár.

 

Philips és a Világítástechnika

 

 

Philips Lights-Brazilia 2014 Futball

 

Philips Lights- AC/DC koncert 

Philips Light-Új korszak a Zöldség és Gyömölcs természtésben Led világítás

Egyszerűen ha ezek körül a termékek közül választunk nem foguk, félrenyúlni, illetve megbánni döntésünket, hiszen egy cég óriás garantálja a megbizhatóságot, és a minőséget. 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: blog